Saturday, July 4, 2009

Sweet MomenT At Lundu

Masa ni aku dan isteri serta rakan2 lain pegi celebrate Chinese New Year kat umah member se pejbt....Mr Chai....
Kitaorg minum2 dan makan2 biskut yg ada....minum softdrink jer...bukan yg ader alkohol la...kitaorg ingt lagi batas2 agama laaa....hehehehehe
perjalanan dr Kch ke Lundu ambil masa dalam sejam gitulah...





Lepas celebrate kitaorg sempat gak merayau2 kat pantai di lundu.....tgk la best moment kat atas tu....gambar ni member aku Finiey yg ambil...dia kalau g mana2 kamera tak lepas....al maklumlah cameraman professional....mana tau pegi mana2 terjumpa benda2 yg best.... bleh tangkap imej2 yg menarik...

Masa jln2 tu aku sempat gak minta ajar kat dia mcm maner nak ambil shot yg sesuai kalau kat area mcm tu....so ader gak ilmu skit2...nak blajar byk2 kang muntah plak....hehehehehe



Kat gbr ni ada shot yg aku sendiri ambil....nak tau yg mana satu...tekalah...heheheheh
tp pic tu dh kena edit oleh member aku....nak tau mana satu....gbr nampak kaki jer dan gbr2 awek ramai2 duduk kat atas kayu itulah shot yg aku ambik....hehehehehe...

1 comment:

  1. kacak brooo...
    tambah tambah kan agik benda yang boleh dijadikan cerita.. blog i sik berapa gilak cerita... just banyak ke gambar jak...
    hehehhe
    terus kan usah anda brooo

    ReplyDelete